Technická podpora

Péče a podpora

Kam směřovat obecné či technické dotazy nebo připomínky?

Vaše dotazy a případně připomínky posílejte na admin@etron.cz

Co dělat, když Vám nejde internet?

  • Zkontrolujte, zda jsou všechny síťové a napájecí kabely správně zapojeny.
  • Odpojte napáječ antény z elektřiny na dobu několika sekund. Poté jej opět připojte a za cca půl minuty vyzkoušejte připojení.
  • Pokud problém přetrvává, zkuste restartovat i Váš počítač.
  • Pokud ani to nepomůže, obraťtě se na technickou podporu.

 

Doporučujeme používat následující programy

  • Mozilla Firefox - velice oblíbený internetový prohlížeč
  • Avast! Free Antivirus - oblíbený antivirový program, který je zcela zdarma
  • OpenOffice - bezplatná alternativa MS Office
  • Mozilla Thunderbird - jednoduchý poštovní klient plně nahrazující MS Outlook (skvělá náhrada za zastaralý Outlook express)
  • Adobe Reader - Prohlížeč PDF souborů – nezbytný k otevření našich faktur
  • Adobe Flash Player - Nezbytný nástroj k prohlížení animací na webu (např. videa na youtube atp.)
  • VLC Media Player - Populární přehrávač videí všech možných formátů bez potřeby instalace dalších kodeků

Změřte si rychlost Vašeho internetového připojení

http://www.speedtest.net/

Jak na internet názorné ukázky a návody

http://www.jaknainternet.cz

Logo Etron

Komenského 100/6
766 01 Valašské Klobouky

kontakt:

provozní doba:

576 013 430 Pondělí - Pátek
576 013 100 09:00 - 16:00
   
IČO: 64324931 DIČ:CZ6703031346

zapsáno u živnostenského úřadu ve Valašských Kloboukách. Č.J ŽÚ-V/5/05/F EV.Č 370505-3010