KONTAKT - 602 974 700 |
PO - PÁ: 9:00 - 16:00 |
Technická podpora
Péče a podpora
Kam směřovat obecné či technické dotazy nebo připomínky?
Vaše dotazy a případně připomínky posílejte na admin@etron.cz
Co dělat, když Vám nejde internet?
- Zkontrolujte, zda jsou všechny síťové a napájecí kabely správně zapojeny.
- Odpojte napáječ antény z elektřiny na dobu několika sekund. Poté jej opět připojte a za cca půl minuty vyzkoušejte připojení.
- Pokud problém přetrvává, zkuste restartovat i Váš počítač.
- Pokud ani to nepomůže, obraťtě se na technickou podporu.
Doporučujeme používat následující programy
- Mozilla Firefox - velice oblíbený internetový prohlížeč
- Avast! Free Antivirus - oblíbený antivirový program, který je zcela zdarma
- OpenOffice - bezplatná alternativa MS Office
- Mozilla Thunderbird - jednoduchý poštovní klient plně nahrazující MS Outlook (skvělá náhrada za zastaralý Outlook express)
- Adobe Reader - Prohlížeč PDF souborů – nezbytný k otevření našich faktur
- Adobe Flash Player - Nezbytný nástroj k prohlížení animací na webu (např. videa na youtube atp.)
- VLC Media Player - Populární přehrávač videí všech možných formátů bez potřeby instalace dalších kodeků